آخرین اخبار

بازنگری در قرارداد قلعه‌نویی پس از جام ملت‌ها و امید به پادرمیانی فیفا برای رفع معضل VAR

فدراسیون فوتبال برای امضای قرارداد تا پایان جام جهانی با قلعه‌‌نویی به توافق رسیده اما این قرارداد در پایان جام ملت‌ها بازنگری می‌شود‌.

اشتراک گذاری
23 تیر 1402
کد مطلب : 6161

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که امضاء قرارداد کادرفنی تیم‌های ملی به مرحله نهایی رسیده است، احسان اصولی در این مورد توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: توافقات با تمام سرمربیان طرف فدراسیون نهایی شده و قراردادها تنظیم و نهایی شده است. الان در مرحله امضا است. برخی دوستان امضا کرده و برخی هم نکرده‌اند اما چارچوب نهایی شده است. این یک فرآیند اداری و حقوقی است و تعداد قرارداد سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی هم زیاد است. ابتدا باید امضا مربیان گرفته شود و سپس ریاست فدراسیون آنها را امضا کند‌.

وی درمورد زمان قرارداد قلعه‌نویی، گفت: قرار است تا پایان جام جهانی باشد اما در پایان جام ملت‌ها پس از نتایج تیم ملی بازنگری خواهد شد. در تمام قراردادها فدراسیون این حق را برای خود قائل است که ارزیابی مدام و مستمری نسبت به عملکرد مربیان داشته باشد‌. قلعه‌نویی یک مربی بزرگی است اما این حق را باید نه تنها نسبت به وی بلکه تمام مربیان برای فدراسیون قائل باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون درمورد آخرین وضعیت ورود VAR به ایران گفت: با شرکت EVS بحث را نهایی کرده بودیم اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان اگر بیش از ۱۲ درصد تجهیزات این شرکت آمریکایی باشد، مشمول تحریم و محدودیت‌هایی خواهد شد. شاید چیزی حدود ۷۰ درصد از تجهیزات EVS متعلق به شرکت‌های آمریکایی است. به همین دلیل مهدی تاج از طریق فیفا پیگیری کرده و موضوع از این طریق در حل و فصل شدن است‌. ان‌شاءالله با پادرمیانی فیفا شاهد ورود VAR به کشورمان باشیم. محدودیت وجود دارد اما زیرساخت‌ها و شکل قرارداد از طرف فدراسیون آماده است اما در نیم فصل اول لیگ برتر، این سیستم را نداریم.

پایان پیام /



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 3 =